Bendede var hemde 2 tane yeterince de büyük ama bi engel teşkil etmiyormuş doğum için ben henüz doğum yapmadım ama doktorum bi sorun olmaz demişti aynı zamanda komsun da da böyle bi problem vardı doğum yaptı bi sorun bisey yaşamadi bi hafta icindede de varis kendiliğinden geçmiş öyle söyledi