Kızlar dünden beri ara ara kol ağrısı yaşıyorum şuan da da bilekten işaret parmağıma kadar hafif bir uyuşukluk var sol elim buz gibi yaşayan var mı napabilirim normal mi internette baktığım kadarıyla karpal tünel sendromu yazıyor bilgisi olan bilgilendirsin lütfen genelde 2. 3. Trimester döneminde olurmuş