Zynp01 Canım ben genelde hındıstancevızı yagı ve bebe yagı kullanıyorum daha nemli turuyorlar bence .suan 25+3 üz cok sukur bırsey yok henuz. 3 3,5 aylıkken lierac aldım suan bıtmek uzere hemen emdıgı ıcın emın olamıyorum nemli tutmuyor bence. Sadece gobegıme kullanmıyorum bu arada gobek gogus kalca ıc bacak uyguluyorum bu kısımlar catlamaya meyıllı cunku