Akduygu Kızlar sadece bi kaç eksiğim kaldı artık tamamlamak istiyorum emzirme sütyeni önerir misiniz? Sipariş etmek istiyorum artık. Teşekkürler 💕
damlafidan Akduygu ben e bebekten almıştım canım desteksiz rahat olsun diye geldi açması falan kolay güzel yani ama henüz emzirmek kısmet olmadı :)
Fatma2323 Akduygu bende pierre cardin den aldım canım daha kullanmadım ama denedim kumaşı felan çok güzel
Adv Akduygu emzirme sütyenli deil de emzirme atletli sütyen alın çok güzel iksii bira arada Bn ondan aldım hepsi buradaadan
zglpmb Akduygu ben e bebekten desteksiz aldım, hem şuanda kullanmak için çünkü normal sütyenlere sığmıyorum. 100 beden aldım e bebektende hem yine ufak pldu idare eder aslında ama hiç iyi tutmuyo. Bi tane destekli var e bebekte onuda alıcam
Akduygu damlafidan bende bi türlü karar vermedim çok para vermek istemiyorum açıkçası. Trendyolda falan yorumlardada kimi iyi kimi kötü diyor bi türlü karar vermedim
damlafidan Akduygu bende para vermek istemediğim için o sekilde aldım 17 TL falandı gayette iyi yani bı bak
SedaGnS27 Akduygu canım bende e bebekten aldım 17.5 lira gayet güzel desteksiz rahat bişey tavsiye ederim
Enguzelhediym Akduygu Pierre Cardin marka aldım daha yeni 50 civarıydı . Çok güzel şimdiden giyiyorum
Cafede Akduygu nbb aldim bn tavsiye ederim gercektn yeri filan cok guzel ama alacaksan kndi bedeninden iki beden buyuk al cnku malum gogusler sut toplicak dogumdan sonrada atlet niyetine kullanirsin o kadar kotu durmuyor bn magazasindan aldim gayet iyi
Cafede Akduygu bu arada sutyen degil atlet aldim bn disari cikarken emzirme sutyeni takamam evde kullanmaya aldim
Tuuce7 Akduygu 4 aylık bebişim var, öncelikle gereksiz diyorlar ama kesinlikle al derim onlarsız yapamazmışım. Bence hangisinden alırsan al hepsi güzel 😁
AnneCeren Akduygu Penti den aldım . Yumuşacık..meme uçlarımı normal sütyenler bile kaşındırırken bu sütyen favorim oldu
Ebrudemircan Akduygu lcw aldım en son çok memnunum daha önce penti ve suwen kullanmıştım bu sefer çok para vermek istemedim ve iyikide öyle yapmışım