Cemre-1993 Kızlar öncelikle iyi bayramlar . Küvet almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım sizce nasıl birşey alayım A101 gelenlerden mi yoksa ebebekte set şeklinde var ve şuan indirimde onu mu alsam sizler nasıl bişeh aldınız acaba
drn5410 Cemre-1993 ben A101e gelenlerden aldım ama almamış olsaydım e bebekte ki setten alırdım sanırım canım
Tuuce7 Cemre-1993 Bence de A101 den alma çünkü altlarında tıpa var sızdırıyor. Daha satarken bile tıpası düşenler var. Ben set aldım. Şimdi bide köpüklü fileler çıkmış o filelerde bebek kayıyor ondan almayın derim.
Cemre-1993 drn5410 hadi ya neden memnun degil misin A101 den aldığından ve ona uygun file bulabildin mi
drn5410 Cemre-1993 yok çok güzeller henüz kullanamadım tabi ki de a101den alamasaydım anlamında dedim 🤭 e bebekte ki de iyi duruyor diye 😅 hepsiburadadan aldım fileyi çok güzel geldi tam oldu 🤭