Gamze612 Denizz01 ahaha ayni gunuz benim de 1 mart😍😍😍 Ben cok acikiyorum kizlar ac kalirsam mide gazindan duramiyorum sizde durumlar nasil
Papatyali Kasım sonu inşallah Doğum görünüyor 7+4 oldum hiç bulantı yok açken oluyor o da rahatsız etmiyor bile 🤗
Aykimgebe Selinbulutcu bende 2 mart canım 6+1 cuma günü gittik doktora kalbinin attığını gördük ama sesini duyamadık daha çok küçük dedi doktor 😍😍👶🏻
Selinbulutcu Aykimgebe bizede öyle dedi🙈 Çarşamba çağırdı. Ultrason kapıdında sağ alt köşe de ki bilgileri paylaşır mısın benle
Aykimgebe Selinbulutcu İnstagram hesabını yazar mısın canım ordan foto gönderelim merak ettim söylediğin şeyi 🙄
Aykimgebe Selinbulutcu sesini çok derinden de olsa duyabildik aslında ama atışını gördük unutamıyorum o görüntüyü hala 😍