selcanozturk yaa bende muzdaribim bu konudan hatta post açacaktım benden önce açmışsınız😀 Normalde de benim çatlardı burun damarlarım içinde kurur ya da burnumu temizlerken gelirdi. İki ayda bir felan olur birkaç gün sürerdi. Ama şuan yaklaşık iki haftadır böyle. Yine içinde kuruyor ya da peçete geliyor ama nefes aldığımda nasıl yanıyor burnum anlatamam. Ben burada bir makalede okumuştum ya da başka bir yerde. Hamilelikte olabiliyormuş ben progestan iğne oluyordum o da yapabiliyormuş. Progestan zaten vücutta olması gereken birşeymiş. Gerçekten şuan nefes almak bile bana zülum gibi geliyor. 😑