Reyyan34 Varmı arkadaşlar perşembe günü randevum var öğrenebilir miyim sizce 2.gebeliğim bu arada öğrenenler var mı bu haftalarda hangi hastande öğrendiniz
asyalihan Ilk oglumda 13+2’de ogrenmistik, degismedi😍 suan 12 haftalik hamileyim yeniden, bayram sonrasi 2’li test icin gidecegim ben de. bakalim bunda ne zaman ogrenecegiz❤️
Derinsema Reyyan34 ben canim erkek dedi ama 16 haftada tam beli olur dedi bayramdan sonra insallh gidecem
Mmmerve123 Reyyan34 ben 12+3 de öğrendim canım şuan 13+6 yım. Geçen hafta 2li tarama testinde öğrendim doktorum erkeğe benziyor ama kesin değil dedi sonra tarama testini yapan radyoloji uzmanı kesin erkek dedi. 3 gün önce kan sonucu için gittim doktorumda evet kesin erkek dedi
Dgn2 Reyyan34 bende 13.haftada ogrendim erkek dedi simdi 16 haftalik olduk bu persembe bende gidicem bakalim degiscek mi
Rmys1206 Reyyan34 12. Hafta da erkeğe benziyor bir hafta sonra tekrar gel dedi 13 te gittim erkek di 22. Haftadayım şuan☺️