Kızlar öncelikle hayırlı bayramlarınız olsun 🌸 Şükür 27 haftalık olduk 1 haftadır ayaklarımda şişme var ödemden kaynaklı galiba ağrı falan yok ayağımda gerçi öyle çok tuz tüketen biride değilim ve parmaklarımda uyuşma oluyor ve çok hafif kolumda ağrı sanki kolumun üstüne yatmışım gibi özellikle sabahları ve sağ parmağım ve kolum gerçi biraz temizlik yapmıştım onunda etkisi varmı bilmiyorum ama ondan dolayı olsaydı geçerdi şimdiye kadar ödemden dolayı olabiliyormuş öyle söylüyorlar ve bi kaç yerde okumuştum. Uyuşma sizdede oluyormu geçmesi için napıyorsunuz bol su dışında