Kızlar 24+1 hamileyim ve belimde öyle bir ağrı varki ne yapsam geçmiyor mutfak topluyorum bütün evi kaldırmışım gibi ağrıyorrr.. bebeğim haftasından iri ve bende öyle çok zayıf birisi değilim bunların etkisi varmı yoksa benim gerçekten belimde ayrı bi problem mi var anlamadım eğilemiyorum bile nasıl yürüdüğümü zaten söylemek bile istemiyorum eğile büküle öncesinde yoktu hamile kaldım kalalı böyle😞😞