Ben kuaföre gittim arkadaşlar yeni kutu açtırdım tabi bi kutu açılışına 65 tl verdim içime oturdu ama hijyen açısından mecburdum bence acımıyor yani normal yaptırdığın acıyla hamilelikte olan acı aynı tabi ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilemem ama en temizi ağda . Jilet hem kaşıntı hem koku yapıyor hemde çabuk çıkıyor