Oozade Merhabalar 5+3 deyim. Belim de çok ağrı oluyor sol bacağıma vuruyor bacağım sızlıyor resmen. Bu durumu yasayan varmı
Fasulyemibeklerken Oozade Canım ben henüz hamile olup olmadığımı bilemiyorum reglim yarın ama 2 gündür belim ve sol bacağım kopuyor ağrıdan dün gece ağlama noktasına geldim inşallah gebelik vardır ama bu ağrıyı nasıl geçireceğiz hiç bilmiyorum🤷♀️🤷♀️
Fasulyemibeklerken Oozade bir de bugun vücudumda bir kırgınlık var dökülüyorum derler ya aynı öyleyim
Fasulyemibeklerken Oozade Kuzum 3 gün önce eşime aldırdım bilmıyordım burda öğrendim sağlık ocağındaki eve folbiol 5 mg vermiş 3 gündür atıyorum bi netleşse ondan sonra doktora gideceğim çünkü burdakı bayanların çoğu folbiol ile başlamış doktorlar değiştirmiş