Kızlar 39+1 olduk bugun son 2 3 gündür karnımın alt tarafı tam göbeğimin alt tarafı bitişi bebek oynadıkça bir ağrı gibi ağrı desem tam olarak ağrı değil belimle beraber aşagıya doğru bir acıma oluyor böyle olan var mı acaba bebek kanala mı girmeye çalışıyor bu yuzden mi böyle oluyor