Annesininmucizesi- Aselalmila geçmiş olsun nasıl bir sancı oluyor bilmiyorum ben ilk gebeliğim bende 31 haftadayım rahim ağzı kısalığım var ve bebek doğum yoluna baskı yapıyor erken doğum riski var korkuyorum
Yrnkrm Aselalmila ben sancılandım bebeğe ciğer geliştirici verdiler banada doğumu önlemek için ilaç verdiler suan 39 hafta olduk ses yok
Ezgikurt Aselalmila ben sancidan agliyodum resmen 31 haftaligiz korktum doktoruma gittim idrar tahlili yaptirdi enfeksiyon cikti ultrasyondan bi problem yoktu ilac verdi 2 gundur cok iyiyim ihmal etmeyin gidin doktora
Aselalmila Annesininmucizesi- sık sık giren bir sancı ikinci gebeliğim ama diğerinde böyle bir durum yaşamadım
Caglaaa14 Annesininmucizesi- ben de 30 haftalığım benim de kasiklarim çok agriyor dün hiç uyuyamadım erken Doğum riskim var benim de rahim ağzı kısalığı sizin kaç acaba insallah zamanında doğarlar 🤲🏻
Aselalmila Annesininmucizesi- sormadım kontrole bu hafta gideceğim bayram sonrası erken mi doğum yapıyorum diye endişeleniyorum
Hayalperest07 Canım benimde 34 te sancılarım başladı doktor erken doğum riskin var dedi her an gelebilir dedi elhamdülillah 36 olduk inşallah 38 i de görcez hala da sancım var ☺️
Miniksusam93mr Benm de iki gundr bi agrm var karnmda anlamyrm cok hareketi de yok .arada kasılıyo gibi sertlesiyo 30 haftalgm . Altta bi baskı var surekli.
Annesininmucizesi- Caglaaa14 ay insaAllah zamanında gelirler miniklerimiz çok korkuyorum 28 suan sizin
Ezgiozkan Annesininmucizesi- 22. Haftada 27 mm idi canım. Şimdi 30. Haftadayız kaç olduğunu bilmiyorum söylemiyor doktorum. Senin nasıl
Annesininmucizesi- Ezgiozkan allahım hayırla sağlıkla evlatlarımızı gününde kucağımıza almayı nasip etsin canım ya benim 28 mm
Ezgiozkan Annesininmucizesi- Allahım yardım etsin inşallah hepimize . Evlatlarımızı sağ salim alalım kucağımza. Senin kaç haftaydı canım
Caglaaa14 Annesininmucizesi- amin canim hayırlısıyla sağ salım zamanında kucağımıza alalım canim temizlik İsini sordun mu hiç ağda yapmak sakincalimiymis biliyor Musun
arife351_ Annesininmucizesi- 1.9mm canım benim bebeğimde doğum pozisyonunu almış rahme baskı yapıyor dedi