Zynp01 Kızlar hamileler için özel olan bu ürünü kullandınız mı ? Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yönleri neler?
mikican Zynp01 ben kullanıyorum. Biraz yoğun. Çok iyi dağıtman lazım. Güneş lekesini kesinlikle önlediği gibi diğer hamilelik lekelerininde rengini açıyor memnunum. Ayrıca baya büyük epey gider verdiğin paraya değiyor
denizsn Zynp01 kullanıyorum bende biraz yoğun.Yağlı değil yapısı o yüzden dağıtmak zor oluyor ama gün boyu etkisi devam ediyor memnunum eczaneden almıştım🤰
720berra- Zynp01 ben 5 yıldır onu kullanıyorum koruyuculuğu çok güzel lekeleri gerçekten zamanla geçiriyor yeni leke oluşmuyor sürünce cilt rengini de eşitliyor ben beğenerek kullanıyorum ama yoğun olduğu için sivilce de yapabiliyor bazen
Damlaustglu Zynp01 2 yıldır solante acnes kamuflaj kullanıyorum. Fondötenede gerek kalmıyor. Sivilcelerim içinde çok iyi memnunum bana cildiyle doktorum vermişti. Tavsiye ederim.
Zynp01 mikican ten rengin nedir canım ? Beyaz kalıyor yüzde diye şikayetler gördüm trendyolda. İyi dağıtınca sorun oluyor mu
Zynp01 mikican normalde avene ve yves roche kullanıyordum ama hamileliğe özel bu ürünü keşfedince araştırayım dedim aklıma yattı sadece beuazlık kalması tedirgin etti çünkü buğday tenliyim
mikican Zynp01 o beyazlık siz dışarı çıkmadan geçiyor zaten. Dışarı çıkmadan 15 dk önce falan sürün ve iyice yedirin bir süre sonra kalmıyor beyazlık ve gün boyu koruma sağlıyor
Cucu2015 Zynp01 ben de esmerim ama kullanıyorum. Biraz beyazlık kalsa da çok da umursamıyorum lekelenmekten iyidir. Hamilelikte malum cilt müsait lekelenmeye 🤦🏻♀️
denizsn Zynp01 bembeyaz tenliyim😂ama bende bile biraz iyi dağılmayınca beyaz duruyor ama ilk sürdükten 10 dakika sonraya kadar sonra zaten krem emilimce geçiyor çok abartılacak kadar beyazlık değil☺️
Zynp01 denizsn bnm kullandığım avene de öyleydi canım buğday tenliym ama 15 dk sonra emilincw güzel duruyordu çünkü yağsız oldukları için
Cucu2015 Ben kullanıyorum. Çok yoğun yüzde beyaz iz bırakıyor. Ama hamile ve bebeklerin bu şekilde beyaza boyayan ürünler kullanması gerekiyormuş. Dermatolog arkadaşım söyledi 🤷🏻♀️
Acemianne92 Ben de kullanıyorum canım yüzde beyazlık yapıyor biraz ama memnunum hamileliğim de ekstra leke oluşmadı önleyici etkisidir diye düşünüyorum