Benim kızım sarılık geçirdi ayni sizinkiler gibi sürekli uyuyordu uyansada beni emmiyordu sağıp veriyordum ve doktorun demesiyle mamada verdim ama hiçbirini yeteri kadar almıyordu. Sarılığı 13 çıkmıştı. Bende o zaman buraya yazmıştım ve bi annenin verdiği tavsiyeleri uyguladım sarılığı düştü. Sabaha kadar evde beyaz ışık açık bırakın altında uyusun hatta mavi gece lambasida ona gelcek şekilde açabilirsiniz. Hastanede sarılık tedavisi fototerapi oluyor o da bebeğin mavi beyaz ışık altına konulması oluyor. Bir kahve fincanı kaynamış soğumuş suya 6 tane toz şeker tanesi atıp bir çay kaşığı içebilirsiniz. Emzirebildiginiz kadar emzirin olmadı sağıp ağzına damlatarak ya da emdirerek icirin. En önemlisi de evin güneş alan bi yerine soyarak koyun en iyi gelen şey güneş. Hatta dışarı çıkın zaten uyuyor cikmakta kolay olur hem güneş alır hem temiz hava bide gelince yikarsaniz rahatlamış olur daha güzel uyur hem yıkarken uyanabilir uyanınca emer. Bizimkinin göbeği 4. gün düşmüştü ama fırsat bulup yikayamamistik uyanması için aklımıza yıkamak gelmişti doktorda neden yikamadiniz diye sormuştu zaten yıkarken uyandı yüzüne su döküp ayaklarıyla oynayınca. Ertesi gün tahlil yapıldığında 11e düşmüştü bir hafta sonra 7 ye.