Selam kızlar dün bulaşık teliyle parmağımı kestim. Tetanoz aşısının 1. Dozunu olmuştum 2. Dozunu bayramdan sonra olucam kısmetse. Acaba herhangi bir problem olur mu bir doz koruma sağlamaz diyorlar internette ama canım sıkıldı bilgisi olan lütfen bilgi versin🌹