selam kızlar
14+1 hamileyim. ikili taramam yapıldı hiçbir sorun yok. hamileliğimdede hiçbir sıkıntı yok. 2 hafta sonra dörtlü taramada yapılıcak. ama aklıma nedense hep olumsuz şeyler geliyor sürekli. ya şöyle olursa ya böyle olursa. sürekli sıkıntı olucakmış gibi geliyor. daha hissetmediğim için acaba kalbi atıyor mu diye düşündüğüm bile oluyor bazen. sizde böyle şeyler yaşıyormusunuz ? 🙈