Merveyunus31 https://i.imgyukle.com/2020/05/24/y5g9V6.jpgkızlar bu iki bebek arabasi icime sindi kullanan anneler bana artı eksi yönlerini söyleyebilir mi ? 🙋♀️
Mrwemn Merveyunus31 bu degil ama arkadasim casual vista trona kullaniyor cook memnun bana da onu almami söylüyor .
berel15 Merveyunus31 almak için bence bu hafta karar verin bebek arabalarına zam gelecek e bebek paylaşım yapmış bilgi vermek istedim
Vnsgb Merveyunus31 ben Casual quantum kullanıyorum müthiş ve aşırı memnunum rahatlığındanda kızım çok memnundu şimdi oğluma kaldı bu modellerde yine aynı sadece görünüm farklı 😇
Ponk-45 Merveyunus31 bende bundan aldım tavsiye üzerine. En çok icime sinen de bu oldu çünkü malzeme kalitesi ve güvenlikli olması önemliydi benim için
Ponk-45 RuzgarsMommy Ben bir mağazanın açılışından aldım o yüzden cok uyguna geldi. 1800tl . Ama gecen gün gittigidiyorda 2100e gördüm o da iyi bir fiyat
Merveyunus31 Mrwemn zaten bu marka çok iyiymiş çok hafif diyorlar travel olmasına rağmen ikisi arasında kaldık Beyaz olan çabuk kirlenir diye diğerine daha çok gönlüm kaydı:)
Merveyunus31 Ponk-45 canım antrasit rengi de çok boğucu geldi bana 😂 beyaza tutkum var ama işkence olucak belli ki bana 😂 bakalim hayirlisi olsun marka olarak hafif ve kaliteli anladigim kadariyla aralarindan sececegim insallah
Ipeku Merveyunus31 bende acik renk aldm csnm gecen hafta henuz gelmedi eve aman dedm koyuyu napicam 😂 zaten ilk arabanin rengine vurulmustum 😂 pierre cardinin twist plus aldk kullanimi rahat gbi duruyor ozellikleri
Merveyunus31 RuzgarsMommy trendyoldan alacağım inşallah canım malum hiçbiryere çıkamıyoruz :( trendyolda da yorumları çok çok güzel buraya da sormak istedim gayet güzel yorumlar aldım inşallah iyi olur