Bende 38+3 haftalik hamileyim genel anestezi istiyorum dedim doktoruma genel anestiziyi suanki hastalıktan dolayı tehlikeli olabileceğini enfeksiyon kaparsın zaten hastane izin vermiyor dedi hortum salıyorlarmıs cigerlere ya yarım yada normal dedi bende bekliyorum normal olur inşallah