GizemY95 canım plesantada değilde plesantam aşağıda olduğu için kanama yaşadım 7. Ve 12 haftalarda.hatta 12.haftadaki baya yoğundu o gün iğne ve serum yaptı doktor.1-2 ay progestan kullandım hep dikkat ettim şuan 33 olduk korkma ama doktor ne söylüyorsa uygula