prensesannesii41 Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim idrar testinde enfeksiyon çıktı doktor fitil verdi içinde iki tane var hap şeklinde ben ağızdan aldım bunları herhalde alttan içeri sokuluyormuş bilmiyordum korkuyorum bi zarar olmuşmudur acil bilen yazsın
Merbe61 prensesannesii41 evet ama eczacı soylemedı mı doktora ulasamazsınız eczacıyı arayın sorun acil bence
Hilal1111111 prensesannesii41 ilacin ismi progestan mi . Genelde enfeksiyon ilaclari agiz yoluyla olur .
Betuloz İyiki zehirlenmemişsin 2 hafta olduysa artık birşey olmamıştır ya da bebeği kontrol ettir Allah korusun
prensesannesii41 Hilal1111111 Ya içinde iki tane vardı bittikten sonra attım kutusunu ismini de hatırlamıyorum
Dilaraeymen Fitillerin üstünde yazar vajina yoluyla kullanılır diye kutu duruyosa bakın belki fitil değildir