Tabi ki bunlarım hepsi vesile kızlar vakti zamanı gelmiş 😌 Folik asite ve Meryem süresi okumaya da başlamıştım adetim biter bitmez . Aynı ay ovulasyon testlerimi yaptım yumurtlama günümle beraber 3 günü değerlendirdi . Değerlenmeden 2 3 saat önce Meryem ana otu içtim. Eşim de keçi boynuzu kürü yaptım. Yumurtlamamdan 6 gün sonra yumurtlamam olurkanki gibi bi ağrı ve akıntım oldum hemen ovulasyon yaptım ama yumurtlama değildi . Yumurtlamadan 11 gün sonra yani adetime 9 gün kala teste gözle zor görülür bi çizgi çıktı . Yaşadığım yerden dolayı dışarı çıkmam mümkün değil di o yüzden testilerimi gün gün tekrarladım daha da koyuya gittiğini gözledim beta artıyor mu diye. Adetime 6 gün kala pıhtılı bi akıntı sonra pembemsi akıntı oldu tabi korktuk bi şekilde hastaneye gittik beta 70 çıktı. Progestan kullanmaya başladım . 3 gün kahverengi akıntım devam etti ve şükür ki bitti. Adet günü gittiğimde beta 5200 lerdeydi. Vajinal ultrason la gördü doktor. 3 4 haftalık dedi . Umarım boş gebelik falan değildir insan endişeleniyor işte. Sizinle de paylaşmak istedim. Çünkü ben de bebek isteyenler bölümünde çok vakit geçirdim. Böyle yazılar bana umut oldu umarım size de umut olur diye paylaşmak istedim. Allahım anne olmayı isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻