Merhaba kızlar.2 gün önce idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile tek kullanımlık antibiyotik içtim 2 gündür yeşil sümüksü alkıntı geldi internetten araştırdım ilacı içince temizlermiş.Zaten kontrole gittim azalmış dedi dr.Ama şuan birinin yazısını okudum nışan ile ilgili görsele baktım googleden oda yeşil akıntı gibi sanırım tam emin olamadım panik oldum.sizin yorumunuz nedir ?