Kızlar aşırı dercede hamilelik belirtilerim vardı doktorada gitmiştim adet gecikmesini bekle dedi.. Adetime 2 gün kaldı bayram diye şansıma test yapayım dedim çok silik bi 2. Çizgi çıktı ama baya silik ben gözle görebiliyorum ama fotoğrafını çektiğimde gözükmüyor sizde gebe miyim ??