14 haftalık hamileyim ve başından beri aynı şey.. Yemek borusu da dahil sürekli acı bir tat bastırmak için her seferinde Bi şeyler ağzıma atıyorum.. Dk sürmeden tekrar başlıyor.. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı 🤲 (gaviscon ve rennie bin içindeki nane aromasından dolayı içince çıkarıyorum maalesef) ne yapacağımı bilmiyorum 🤮😪