Kızlar genetik goz altı morlugum var ama bu ay dahada fazlalasti bir sorundan dolayi degil genetik annemdede var ana annemde de mesela kardeşim babama cekmis onda yok ama ben anneme cekdim bende var 13 14 yasimdan sonra artmaya basladi 20 yasim var ve baya koyu 😔😔işik dolgusu dışında etkili ne yapa bilirim 🤦♀️??? Kizlar tariflerinizi bolusurseniz sevinirim