Sumeyyegrbz Kızlar bilgisi olan var mı. 30 haftalık hamileyim emniyette çalışıyorum. Yarın ve salı günü işe çağırdılar. İzinli olmam gerekmez mi acaba
Alvvv Sumeyyegrbz hamilesiniz nasıl işe çağırıyorlar? Ben de çalışıyorum ama idari izinliydim önce sonradan da yıllık izne çevirdiler izinlerim bana lazım olacak gelip çalışayım dedim insan kaynakları kabul etmedi. Gerekirse rapor alın hamilesiniz bu riskli dönemde çok mu elzem sizi çağırmaları
Canvecansu Sumeyyegrbz tabiki izinli olman lazım bende izinliyim resmî tatilden dolayı ayrıca genelge gereği zaten çalışmıyoruz ki
Sumeyyegrbz Meriwa işe başlatıldık zaten geçen haftadan beri gidiyorum da. Bayram olduğu için izinli olmam gerekiyor diye düşünüyordum. Amir işe çağırdı 🤷🏻♀️
Sumeyyegrbz Alvvv emniyet biraz acımasız bu konuda. Normal zamanda çalışmaya itiraz etmedim zaten de. Şimdi bayram günü De çağırıyorlar anlam veremedim🤷🏻♀️
Sumeyyegrbz nensimm hangi kurum bi de hangi şehir. Ben Sivas’tayım burası başlattı. Vaka azaldı şehirde diye
Sumeyyegrbz Canvecansu idari izinliler başladı canım burda. Resmî tatil değil sokağa çıkma yasağı var diye savunuyor amir kendini.
Canvecansu Sen nerde çalışıyorsun çok merak ettim. Aynı teşkilattayız genelge mi açıklandı ki seni işe çağırdılar ? Saçmalık
Sumeyyegrbz Sdaakll valilik ten yazı geldi bize idari izinliler başlatıldı. Sivas’ta emniyet teşkilatı başlattı merkez de
Canvecansu Ayrıca tamam koronadan dolayı idari izin bitse bile ek görevden muafsın. Ben şahsen normalde ek göreve girmiyorum ve hafta sonları izinliyim. Rapor almadın mi göreve gidemez diye
Sumeyyegrbz Canvecansu 30 haftalığım zaten ek göreve kanunen gönderemiyor. Haftasonu izinliydim. Yarın ve salı da izinli olurum diye düşünüyordum ama resmî tatil olmadığı için çalıştırabilir dedi amir
Canvecansu Anladım İdari izin bitse bile ama ben hafta sonları iZinliyim ve resmî tatillerde de izinliyim. Şaşırdım size
asakk Sumeyyegrbz ben doğudayken 6+1 çalışıyordum ve bayramlarda resmî tatil de olsa çalışıyorduk ama ek görevde değil kendi noktamda çalışırdım
Canvecansu Sumeyyegrbz bende 30 haftalığım. Ger türlü resmî tatilde bayramda seyranda izinliyim. Valla biraz değişik olmuş senin bence personel şube ile görüş
asakk Sumeyyegrbz hem idari izinlisin genelge var nasıl çalışıyorsun ayrıca 24 haftadan sonra ek görev yazılmaz bende polisim ikinci hamileliğim. 24 hafta sonrası ve süt iznim boyunca görevlere yazılmadım
Sumeyyegrbz asakk haftalığım zaten ek göreve kanunen gönderemiyor. Haftasonu izinliydim. Yarın ve salı da izinli olurum diye düşünüyordum ama resmî tatil olmadığı için çalıştırabilir dedi amir