eymenhumeyra Miragee o haftalarda normal agrimasi ama cok siddetliyse bi doktorunuza danisin benimde 10.haftalarda filan azalmisti ama ara ara yine oluyo rahim buyudugu icin
_edaa Miragee ben de 6 haftalığım 5. Haftada gitmiştim aynı şekilde çok kasık ağrım vardı benimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı ona bi baktır derim ilaç kullanıyorum şuan baya azalma var canım
Birgul Doktora gittin mi hiç normal mi hersey. Bi doktorunla görüş istersen bazen normal olmayabiliyo
imren91 O haftalarda benim de olurdu ama ara ara gelirdi. 2 dakika sonra geçerdi. Sizinki sürekli mi oluyor?
Miragee En son cuma günü gittim kese düzgün yerde düşük riskin yok 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi
eymenhumeyra Salser1985 bel agrisi hep olur zaten 3.dogumum olcak karin ve rahim genisledigi icin bele yuk biniyo o yuzden agri oluyo