Mervyksl Merhaba arkadaşlar. 5.haftasinda olanlar mide bulantısı yaşıyor musunuz ? Yarın 6.haftama gircem aşırı halsiz bitkin ve mide bulantısı hissediyorum kusma yok. Yaşayan var mı aranızda ?
busra1708 Mervyksl o haftalarda benim de sadece bulantı şeklindeydi sonra bulantılar kusmaya döndü ama yine de çok şükür aşırı değildi. Çok abes bi koku olmadıkça çıkarmıyordum yani. Tabi biraz da bünye meselesi
Ebrdef Mervyksl 5 haftalıkken hafif başladı 6-7 de şiddetlendi benim şuan 10+1 im bulantı devam ama ilaç içiyorum..
ozge76 Mervyksl benim de midem bulanıyor canım halsizim olacak bunlar normal hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻
Cicilibicili Mervyksl valla benim de midem aşırı fenalarda. Kusma yok ama sürekli kuscakmışım hissi. Hayatımın aşkı zofer şuan. 😍Doktorum yazdı bugün içtim iyiyim bugün mesela
nensimm 5+6 haftalık olduk sadece yorgunluk nadir bulantım oluyor doktorum 5 haftadan sonra belirtiler başlar dedi
Cicilibicili Mervyksl evet canım. Sen de sor doktoruna zofer veya zofran ikisi de olur demişti. Cidden rahatlattı beni
Mervyksl Cicilibicili benim normalde regl olmam gerekiyor hatta 2.gunum olması gerek bu gün ama hala gelmedi. Dün test yapmıştım negatif çıktı. Son testimi dün kullanmistim malum yasaktan dolayı da çıkamıyorum test almaya. İlk kez bu sabah mide bulantısı yaşadım. Yani hamile olup olmadigimi daha net ogrenmedim ama hamilelik belirtilerinin hepsi var vücudumda. 🙄🙄
sutlaacc Mervyksl merhaba bende 6. Haftama gireceğim. Mide bulantım yok henüz ama kasık ağrım oluyor birde halsizlik genelde yatıyorum 😀 birde göğüslerim çok dolgunlaştı ve ağrıyor
Cicilibicili Mervyksl inşallah hamilelik vardır. 😍Bazen belirtiler olsa da psikolojik vücut belirti yapıyo hamileymişsin gibi. Yasak biter bitmez kan ver bakalım ne çıkıcakk.
Mervyksl Cicilibicili evet. Daha önce de hamileyim diye kurdum kendimi kan verdiğimde negatif çıkmıştı 🙄 ama o zamanlar yumurtlama dönemi vs bunları bilmiyodum pek. İlk kez yumurtlama dönemi falan bu ay denedik. Belki biraz da ondan bu kadar umutluyumdur 🥰😂
Aress Bu haftalarda kahverengi küçük leke geldi mi ? Bende dün gece geldi doktora gittim kese göründü ama hala tedirginim
Cicilibicili Aress canım lekelenme olabiliyo yerleşmeden dolayı. Ama sen yine de doktorunu bilgilendir. Ben de geldi 1 hafta boyunca ara ara leke şeklinde.
Minigiminannisi Aress benim gelmişti doktorum düşük tehlikesi var dedi ve hiç bisey yapmıyorum şimdi.
Fatma12b Benimde beş haftalık ama kasık agrılarım var sanki adet olacağım gibi hissediyorum normal mi bilmiyorum
Cicilibicili Fatma12b evet canım adet ağrısı gibi ağrılar da oluyo. O da normal bebişin yerleşiyo ☺️ Rahmin genişliyo falan. Şiddetli durulmayacak gibi bi ağrı olduğunda mutlaka doktora git ama. O sıkıntılı bi durum.