Merveevik [bilinmeyen] ne güzel valla hiç geçecekmiş gibi değil sanki 😂 Sağlıklı doğumlar dilerim inşallah 😍
Heyecanlarim Heyecanlarim çok tatlı sevmiyorum genelde limonlu ve findikli olanı tercih ediyorum, ama bence soğuk olduğu için rahatlatıyor yani tadın pek önemi olduğunu sanmıyorum.
Arven Merveevik Aynı dertten muzdaribiz çoğumuz bana şade soda dondurma ve süt iyi geliyor isterseniz deneyin birde yatarken yüksek yastık kullanın
Eslem Canım ben doktoruma söyledim ve mide koruyucu bir hap verdi .. Çok rahatladım gaviscon fayda felan etmiyor o kadar kötü derecede yanıyordu.. Doktoruna bilir söyle başka çaresi yok malesef
Saganak Merveevik benim çok erken başladı 14. Haftada gastroentoroloji doktoru mide koruyucu hapta verdi gaviscon dışında malesef o halde biraz rahatadım şu an 23 haftadayım gavisconun double actionı var pembe şişe onu isteyin doktordan normalini kullanıyorsanız
sevincmaltepe Merveevik doktorum bana pulcet diye bir ilaç yazdı çok şükür hiç mide yanmam kalmadı. Doktoruna bir danış istersen uygun görürse yazdır Doğuma kadar çok rahat edersin 🤗
Nisanannesi Bende aynı öyleydim doktor şurup verdi gaviscon değil ama adını unuttum suan o hiç fayda etmedi doktor demişti büyük ihtimalle etmez çok fazla seninki diye ayriyetten ben mide bulantısı istifar çok yaşadım son 7 günüm kalmış geçen gün yine istifar ettim 😂 daha sonra bı hap verdi rabelis diye sabahlari aç karnına düzenli iç diye ilk içtiğim gün o gece bı uyumuşum yanımda top patlasa duymicak derecede normalde eşimin dönmesine bile uyanirim öyle hafiftir uykum son üç gündür de içmiyorum acaba son günlere geldim diye bulantimi yapıyor dedm ve etkisi hala devam ediyor uzun oldu biraz ama ben çok çektim sende çekme diye yazdım 😊
Merveevik Nisanannesi bana dr lar hiç hap vermiyorlar ya 😄 Delirmemi bekliyorlar sanırım , ben hiç uyuyamıyorum sıfır uyku desem yeridir, Allah hayırlı doğumlar versin bu arada canım 😘😘
Ipekokanliya Merveevik ah sanki kendimi gördüm içim acıdi sana hastanelik oldum serum yedim inan cokk iyi anlıyorum seni . Doktorum bana hap verdi ve sadece o ilaçla çareyi buldum pulcet ismi bi danış sor canım benim allah yardımcın olsun
Merveevik Ipekokanliya dr a söledim sadece gaviscon double verebilirm dedi😔 Ben de onınla idare ediyorum ama uyku falan yalan oldu artık, bittim . Hepimizin Allah yardımcısı olsun inşallah
deletedmom507 Merveevik tatlım o sırada iki yudum süt iç lık lık ve bekle başka bişey yeme içme sadece iki yudum iyi geliyor
Merveevik [bilinmeyen] hamur işi daha da arttırıyor.. ama ben şu an ne yesem etkileniyorum, peynir , zeytin bile yiyemez oldum
Nisanannesi Merveevik sağol canm sanada inşallah ❤ süt içiyordum bende suruptan daha uzun süre idare ediyor bide bende istifar edene kadar rahatlama olmuyordu ama süt birazda olsa uyumamı sağlıyordu
Merveevik [bilinmeyen] ne saçmış arkadaş bana da öyle diyorlarda bence de kesinlikle saç değil 🤣 Valla sanır diliyorum hepimizee