Selam kızlar..32. Haftam bitmek üzere , ama mide yanmasından dolayı bende bitmek üzereyim artık. Geceleri 1 saat bile kesintisiz uyuyamıyorum, sürekli midem ağzımda ve alev alev yanıyor.Günün 24 saati bu şekilde, ne yiyeceğimi şaşırdım artık 😒Fazlasıyla gaviscon şurup tüketiyorum ama bana mısın demiyor. Ne yiyelim, ne içelim de hafifleyelim?