kivrakrabia bende kestirdim. 20. Haftalarda falandım. Saçlarım uzadıkça dökülüyor benim. Mecburen kestirdim 35. Haftamdayım bir sıkıntı yok. Yani hepsi batıl inanç boşverin öyle şeyleri. Yok bebeğin ömrü kısalır yok boyu uzamaz. Ne alaka yani. Benim saçımın boyu mu bebeğimin ömrümün uzunluğunu belirleyecek ne kadar saçma