Happybsrn Anneolmayahasret inşallah cnm valla ilk kez ovulasyn yaptığım için umutlanmk istemiyorum kaç gün kala senin böyle çıkmıştı
Anneolmayahasret Happybsrn ben hamile oldugumu ogrendigim gun yapmistim nasil oolucak koyulugu diye🤣 ayni boyle cikmisti🥰
Happybsrn Anneolmayahasret işte bizim kafamızı karıştıran ayın en erken 28 i adet bekliyorum o yüzden yumurtalama diye düşünüyorum…diğeri niye hala koyu bu kadar büyümüşken niye çatlamamış🤣🤣 yarın anlarız artık silik olursa yumurtalama ☹️☹️
Happybsrn @Deletedmom191 canım testler yukarıda bak istersen ama ben yumurtalama oldugunu düşünüyorum 😟
Deletedmom191 Happybsrn aaa baktım smdi aynen diğerleri kopkoyu olmamış gözüküo bunlar daha yeni koyu
Happybsrn Deletedmom191 ama 15 tam koyuydu sonra silik oldu bıraktım testi… yarın bi daha yapcam test
Happybsrn @Deletedmom191 vallahi bu benim ilk ovulasyonum bilmiyorum ki ilk yaptım sans iki kere yumurtluyorum galiba 🤣🤣
Cigdm Arkadaşlar ilk defa bu ovulasyon testinden aldım ama bunda da bi ara koyulaşır gibi siliklesti yumurtlamani oldu hiç bişey anlamadım baka bilirmisiniz [url=https://hizliresim.com/NNqakP][img]https://i.hizliresim.com/NNqakP.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/NNqakP][img]https://i.hizliresim.com/NNqakP.jpg[/img][/url]
Ecmelbeyza Cigdm yumurtlama yok şuan canım o silik olanlar zaten kanda bir miktar lh oluyor onu gösteriyor . Yumurtlama olması için T kısmı c ile denk yada daha koyu olmalı
Cigdm Ecmelbeyza diğer testlerde aynen dediğin gibi oluyordu bu markadan ilk defa aldim belki biseyleri yanlış yapıyorum diye endiselendim
Didemmmmm https://imgyukle.com/i/y5ccoe Kızlar testlerime bir bakarmısınız? 15-16-17 de yumurtlamamı olmuş
Didemmmmm mlsmrtgl teşekkür ederim bugünde çatlama oldu bakalım inşallah sonucunda güzel haberler alırız 🙏