Kızlar cuma günü test yaptım ama affedersiniz idrarım koyuydu oruçlu olduğum için bugün 2 gün geçti yine yaptım cuma çok silikti 2 gün geçeceği için daha koyu olmalıydı çizgi ama yine silikti ama öncesinde 3 bardak su içtim sadece testten 1 saat önce su içmeden ama affedersiniz idrarım su gibiydi çoook acıktı sarı bile denemezdi onla alakalı olabilir mi yoksa kimyasal da o yüzden artış olmadığı için mi silikti yine 😔