Eslim1906 9haftaligim 5 6gundur buyuk abdeste cikmadim gelen giden yok karnimda sertlik veya agrida yok neden kacgundur cikamiyorum gelmiyor cok endiseliyim gelmeye niyetli degil geldiğinde ise sıkıntı yaşayacak gibiyim korkuuyorum😧 😢
Snmozlem Yasemin veya rezene çayı içebilirsin işe yarıyor gerçekten. Ben gaz sorunu çekiyorum doktorum ikisini söyledi içince rahatlatıyor
Eslim1906 gebelige zararli degil demi rezene cayi felan acaba kac gunde bir cikmak normal gebelikte 3gundurde istahsizim.pek bisey yiyemiyorum 🙁
FuatTataroglu Eslim1906 ben bitki cayi tuketmenizi onermem hic birini bilincsz bitki cayi tuketmek dusuge neden olabiliyo en iyi cozum kru kayisi yiyebildgnz kadr yiyin hc bir zarari olmaz kaynatip taneli bi sekilde auyunu icip tanelerinide yiyebilirsnz bi kac gun bu sekilde beslenn kesn cozum olucaktr🤗🤗
Sevgib Sabahları uyanınca ılık limonlu su içebilirsin bağırsak hareketlerini düzenliyor .. ilk zamanlar bende çok kötüydüm hastanelik ediyordu .. dr um her sabah limonlu ılık su içmemi istemişti .. çok rahatlatıyor hem de bulantı varsa da azaltıyor