Newmoon Kızlar merhaba öncelikle hepinize hayırlı bayramlar dilerim. Ben 11 haftalık gebeyim biraz önce çok çok az bi şekilde kahverengi çamur gibi lekelenmem oldu daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu? Tehlikeli midir endişeleniyorum? Doktor kontrolüm 1 hafta sonra hemen gitmeli miyim acaba
hhb53 Newmoon kırmızı kan degılse korkma dıyorlar ama sen her ihtimale karsı doktora bir görün derim.
Babyy1S Newmoon kendi doktorumun dedigini söylim size bende 9 haftayken yaşadım 4 gün boyunca geldi doktor normal rahim buyuyor bebek kendine yer yapıyor ve rahim genişledii icin normal dedi adet kanamsı oldugunda düsuk tehlikesi dedi kahverengi akınti bitti pempe akınti geldi söyledim normal dedi suan gayet saglikli ama ben progestan yazdirdim onu kullandm bir de cinsel iliskiye girme dedi
Angelsmom Newmoon benim de evelsi gece oldu hemen acile gittik testlerim yapıldım alttan ben ultrason muayenesi yapıldı. Doktor eski kanı rahim atmış olabilir dedi. Düşük tehlikesi olabilir diye iğne ve progestan verdi. Hiç bekleme derim ben saniyesinde WC den çıktım hemen hazırlandım gittik. Çocuğumun kalp atışını duyunca rahatladım. Böyle bir durumda beklemeyin önleminizi alın hemen
Serpilust Benim de olmustu hemen acile gittik sorun cikmadi ama progestan baslamistik. doktora bi gidin ihmale gelmez
Newmoon Yani lekelenmem pembe veya kırmızı parlak renkte değil. Şöyle ki mesela uzun süre regl olmazsınız da çamur gibi bir akıntı gelir ya o şekilde oldu ama tekrar olursa acile gideceğim
Aress Ben 5+1 haftalık gebeyim. Kahverengi akıntı gelmiş. Kendi doktorum yerleşmeden olabilir progestana başla dedi. İçim rahat etmedi acile gittim dün gece karından baktıklarında çok şükür kesem göründü. Şimdi progestana başladım. İnşallah sağlıkla gelir hepsi
Aress Newmoon hamilelik boyunca normal deniyor kahverengi lekelenme ama siz yine de gidin. Tedbiri elden bırakmamak lazım. Hem içiniz de rahat eder
Ebrdef Newmoon hemen gidin derim bende, aynısı başıma geldi kahverengi lekelenme daha sonra kanamaya döndü düşük tehlikem varmış iğne olursunuz en azından, çok şükür biz iğnelerle serumla ilaçla atlattık sayılır iyiyiz şimdi
0808aysu Bende 13. Ve 15. Haftada oldu ilişkiye bağlı dedi yasak koydu progestan başladım bide tek kullnmlık bi iğne yaptı şuan 20. Hftadayım çok şükür iyi gidiyo şimdilik bide skntı stres yapma bana bi kerede 16. Hftada oldu oda aşırı sinirden ağlamştım gece sabh lekelnmem oldu o gnden snra kendimi kasmycam skntı stres yapmycam dedim bi skntı yok şuan
Erken 0808aysu benim de ilişkiden birkaç saat sonra geldi bugün 17.haftayım bende . Açık kahve -sarımtrak gibi renkte . Serçe parmağımın yarısı uzunluğunda
0808aysu Erken sizinki biraz farklı sanki dktora grünmek lazım emin olmak için yinede yada gidene kadar takip edin yine olcakmı diye
Newmoon Teşekkür ederim kızlar çok tedirginim umarım bir şey olmaz🙁 ilişki hiç yaşamadık kendiliğinden oldu lekelenme anlamadım🤷🏼♀️
Erken Newmoon benim de bazen ilişki yaşamadan oluyor. Ama yüne de tedirgin ediyor insanı o yüzden doktora gidene kadar dinlenin uzanın
Newmoon Angelsmom evet canım daha yeni çıkabildim hastaneden. Önce özel hastaneye gittim ultrasonla bakıldı bebek gayet sağlıklı haftasıyla uyumlu fakat eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için eğitim araştırma hastanesine gitmemi ve test yaptırmamı söyledi ve progestan yazdı ordan çıkıp devlet hastanesine geldim tekrar orda da muayene edildim kanama var mı diye vajinal olarak baktılar sonuç olarakta uyuşmazlık iğnesi yaptılar
0808aysu Erken aynen olabilir sanki bnde htrlıyorum öyle bişey byle akıntı değilde parça gibi gelmişti ama rengi kahve veya çamur gibi olmadığı için dikkate almamıştım bi skıntım da yok şuanlık çok şükür