Meric1 mangalı yazmışsınız koskocaman oraya, günlerdir aklımda ve sokaga cıkma yasagı var, bu tür bilgileri googleden de öğrenebilirsiniz, bence böyle şeylere post açmayın. Biz yapamıyoruz ev çok musait değil balkonum kış bahçesi şeklinde, dışarı cıkma ya imkan yok yasaktan, ama maddi durumu olamayan alamayanda vardır illaki az düşünce