Gulay_58 doktorum bana 30.haftada baslatti kan ilacini. Oncesinde saglik ocagi vermisti ben kullanmamistim doktorum gerek yok dedigi icin. Degerlerim hep iyiydi cunku. 30.haftada tahlil yapmadan artik baslayalim diye verdi. Cunku bebegin ihtiyaci arttigi icin. Ama eczane sabah ac karna yazar sen kahvaltidan 2 saat sonra al dedi, bulanti vs yapmamasi icin sanirim. Cok tuvalete cikarmasi ya da arada kabizlik yapmasi disinda sknti yasamadim. 33.haftadayiz.