cylnnzl benimde adetim 5 gün gecikti 3 gün boyunca ovülasyon testi yaptım yaparken kıpkırmızı oldu t çizgisi hemen bigün sonra kaset test aldım yaptım 2 gün üst üste çok silik belli belirsiz çıktı dün 4. gün gecikmemdi hızlı gebelik testi yaptım oda silik belli belirsiz çıktı bugün elimde test yok evde değilim ovülasyon falanda deneyemedim eşimde çizgiye var dedi gebelik testlerine bakıp heyecanıyız kan vermek istiyorum kasıklarımda çok hafif arada batma oluyo hissediyorum ilk kez hamileyim gibi çok bi belirtim yok ama nedense öyle hissediyorum 2 yıllık evliyiz epeydir bekliyoruz bizde