Cuma günü sabah 37.haftamda sezeryan oldum rahmimde perde vardı plesanta perdenin orda duruyormuş ayrılma olabilir diye doktor devam etmeyi onermedi. Spinal anestezi ile oldum ama çok acı hissettim ameliyat esnasında sonrasinda 4 saat sürekli ağladım daha yazacağım çok şey var ama halim yok şuan öğrenmek istediğim başımı kaldırınca aşırı ağrıyor zonkluyor nasıl geçecek ikincisi ise sütüm gelmiyor nasıl gelir bebeğim kuvezde süt istediler veremedim