Aslihan26 canım bebeğin kafasındaki bıngıldakların hemen kapanmamasının sebeplerinden biride normal doğumu kolaylaştırmaktır. Bebek kanala girdiği zaman, kanal çok darsa eğer, bıngıldaklar üst üste gelerek kanala uyum sağlıyor. Yani bıngıldak kemikleri geçici bir süreliğine üst üste geliyor. Doğumdan birkaç gün sonra tekrar eski yerlerini alıyorlar. Doğumun oluşu bu arkadaşlar korkulcak bişey yok bundan. Bebek bu doğuma uygun olarak gelişiyor karnımızda. Doğum sırasında olan ve olması gereken herşey aslında bebek içinde, sizin içinde, doğum sonrası içinde büyük mucizeler barındırıyor. Bebeğin kafası sivrileşiyor diye normal doğuma öcü gibi bakmayın. Bıngıldakların o görevi yerine getirmesi önemli, bebeğin doğum kanalına girmesi önemli, kanalda tek başına yaptığı dönüşler önemli, hatta ve hatta çektiğiniz ya da çekeceğimiz ağrılar acılar bile o kadar önemliki.. Kadının anatomiside bebeğin anatomiside normal doğum üzerine yaratılmış. Sağlık sorununuz olmadığı sürece bu mucizeden ne kendinizi nede bebeğinizi mahrum bırakın.. 🙏🏻🙏🏻