derinozkaya Ozgectndg benim doktorum da bana önce erkek sonra kız demişti.. ikinci söyledigi doğru oluyor genelde.. benimde kesem fasulyeydi böyle ama cinsiyetle hic bi alakası yok 🌸
Ozgectndg Sevdiss_17 https://hizliresim.com/cDMgbp 13+5’di sanırım söylediğinde canım bi erkrk bi kız gidiyoruz saglıklı olsın ayrım yapmıyorum ama alısveriş yapıcam😅
Ozgectndg derinozkaya hayırlısı olsun istiyorum saglıkla gelsinde kız erkrk fark etmiyo ama netlige kavuşsn artık diyoruz
Sevdiss_17 Ozgectndg biraz erkn davranmis doktorunuz ayrintilida net belli olur insallah benim 14. Haftada kesin kiz dedi ama goren tipime bakip erkek diyo😂😂😂
Ozgectndg Anneolmayahasret https://hizliresim.com/cDMgbp burda hem bakın burdayım diyo parmaklarını gösteriyo hemde emiyo 😅