Yenilen yiyecekleri yiyip daha sonra ben yedim birşey olmadı demek çok garip geliyor 🙄 zaten yasaklı olan bütün yiyeceklerin bebeğin gelişimiyle doğrudan yada dolaylı ilişkisi olduğu için yasak. Alkolde alsanız, sigarada içseniz yada sosiste yeseniz size yine birşey olmaz. Önemli olan bebeğin anne karnındaki gelişimine etkisi.