feyzosvemercimek 4+4 hamileyim herhangi baska bir belirti durumu yok ama üşüyorum ayaklarım ısınmyor aynı şeyi yaşayan var mı
[silindi] feyzosvemercimek ben hiç üşümeyen biriydim hamile olduğumu 6 haftalıkken öğrendim o zamanlar o kadar çok üşüyordum ki o kadar çok üşüyordum ki anlatamam 🙂 mide bulantım yoktu sadace üşümem vardı kansız falan da değildim bazı Gebelere sıcak basarmış bazıları üşürmüş
sercen feyzosvemercimek cnm bende senin haftanda gebe olduğumu öğrenmiştim ozaman cokkk üşüyordum şimdi 12+3 haftamdayım halen cokkk usuyorum yorgansız oturamıyorum çorapsiz kalamıyorum yazında böyle olsa ne guzel 🙄☺
Tgbabsra feyzosvemercimek ooo canım ben 20 haftalık oldum hala üsüyorum normalde de çok üşüyen bir insanım hamile kalınca daha da üşümeye başladım
feyzosvemercimek [silindi] bende de bulantı falan yok kansızlık da yoktu iki ay önce kaybim oldu onda kan testi yapılmıştı bütün değerler normaldi