Biz daha 14+1ama ikiz gebelik oldugu için karnimiz bayagi cıktı 🤭kizlar birsey sorcam bir kac gundur ufakta olsa ev isi yaptım malum bizde bayram gelirken illaki temizlik yapilir kimsede gelmese kasiklarim agriyor zaman zaman temizlikle alakasi varmidir yoksa rahim mi genisliyor ondan mi ağrıyor ne dersiniz🤔