Milena20 normaldir canım bende o haftalarda öyleydim karin agrim oluyodu bide vajinamda batma gibi agrilar oluyodu kontrole gittigimde doktor artik rahim yavas yavas genişlediği için normaldir dedi simdi 20 haftalığız😍 yinede sen gittiğinde doktoruna sor herzamn hersey normal olmayabilir idrar yolu enfeksiyonuda olabiliyo bazen.
İyi bayramlar