Arkadaşlar ilk defa yazıyorum öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum 🥰 32+3 hamileyim 31 haftalıkken doktor kızımın doğum pozisyonunda olduğunu söyledi şimdi ise karnım ağrıyor hafiften ve ishal şikayetim var 3 gündür acaba bunlar erken doğum belirtisi olabilir mi