Gunluk alman gereken max kafein oranına dikkat ettiğin sürece tüketebilirsin diye biliyorum ben. Sabahları 1,2 bardak çay içiyorum ve günde bir bardak türk kahvesi tüketiyorum bazen akşamları da 1 bardak çay içtiğim oluyor. Bunlar max kafein oranını aşmıyor. Çok kafein aldığında bebekte gelişme geriliği olabiliyormuş ama ben 38 haftalığım hiç bir sorun yaşamadım. Tabi doktoruna danışman daha doğru herşey okey ise tüketme demeyecektir