Mervegul Kızlar sizinde parmaklarınızda uyuşma karıncalanma oluyormu 33 haftalık hamileyim,çok zor durumdayım parmaklarım çok sızlıyor,iş yapamıyorum ütü yaparken ütüyü düşürdüm hissizlikten,önerisi olan varmı
Mammamia Mervegul canım karpal tünel sendromu oluyor bunun adı malesef bendede var normal bir durum ama doktorunuza söyleyin
Simge Mervegul 36 haftalik hamileyim bende bacak el uyuşmasi vardı sanki böyle bacaklarım dolu dolu yuruyemiyo gibi şişlik yok ama hissi vardi. Doktora kalsiyum ilacı yazdirdim. Suda eriyenler varya ondan 2 gündür kullaniyorum. Akşam çok rahat uyudum. Kalsiyum oneririm
MerveErenYlmaz Genelde çoğu hamile de oluyormuş bu durum . Doktora söyledim magnezyum yazdı iyi gelir dedi . Bakalım geçecek mi Muayeneye gittiğinizde söyleyin. Ellerinizi hareket ettirin sabit tutmayın
melek87 parmaklarimda uyuşma bende de oluyordu doktoruma söyledim magnezyum yazdı birde tuzdan dolayi olabilir tamamen tuzu hayatımdan çıkarmamı söyledi